Wednesday, May 09, 2012

To shop in different colors


Ibland slår det bara slint i skallen på en. Eller iaf på mig när jag är och shoppar. Då kan jag plocka på mig en och samma sak i flera olika färger. Så blev det igår. Har maniskt sökt online efter Acne Skin jeans, men de är slutsålda överallt. Det är en lite högre modell med synlig dragkedja bak.

När jag och Karro gick in på Veromoda igår, så finns exakt likadana byxor där...i en massa olika färger. Och sen blev det några somriga nagellack :) Och en klänning med spetsrygg.


 

xoxo, 
Vicky

3 comments:

GlamPuss said...

Sjukt snygga bralls! :)

Vicky M said...

visst e de, tycker det är snyggt med högre midja :)

Anonymous said...

Hurrah, that's what I was searching for, what a stuff! existing here at this weblog, thanks admin of this web page.
my site :: Zuma Online