Thursday, July 05, 2012

Mina gullisar sjunger SingStar

Hade en jättetrevlig kväll hos mig igår. Fast jag inte ens hade hunnit få på mig mina underkläder när Karro plingade på dörren..haha... Sen blev det matlagning. 

Kaytan dök upp..utan kycklingfilé som vi snackat om de senaste 2 dagarna att hon skulle köpa..haha.. Ost och frukt hade hon med sig..hehe.. Så jag skickade iväg henne till min mamma för att hämta kycklingfilé..hehe.. Sönderrivna och slagna dök Patrik och Magda upp direkt efter  sitt kickboxnings pass. 

Magda totalvägrade Singstar, men sen kom hon igång..hihi..

Btw. så fick Kaytan heta Kk hela tiden på Singstar, vet inte varför, men den ville det..haha..

Filmade lite gjorde jag såklart.
Patrik & Kaytan

Magda & Patrik

För att det inte ska va orättvist så här är en gammal Singstar när jag sjunger också..hehe..



xoxo, 
Vicky

No comments: