Wednesday, August 29, 2012

Från lyx till jumbo Jet hostel

Jumbo Stay at Stockholm Arlanda Airport

Snacka om kontraster. I natt bodde jag på ett superfint Grand Hotel Mercure och nu ligger jag här i sängen på Jumbo Stay, en ombyggd BoeingArlanda flygplats i något som liknar en båthytt (dock mer luftigt). Sängarna är sjukt bekväma och jag har en dubbelsäng. Nackdelen är att jag kommer få dela detta rum med en tjej, fast hon får sova där uppe. 

Att dela badrum har jag egentligen inga problem, gör jag jue på gymmet. Vad jag inte fixar är dessa plastiga draperier m klistras mot en när man står i duschen. Fy usch och nej tack. Kan de liksom inte fixa normala glasdörrar? Inget fel annars för det är rent och fräscht.



Vill man "lyxa" till det kan man välja att bo i sviten:

Frukost & umgängesrum
Prislista

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

GlamPuss said...

Namen gud vad kul! Har alltid undrat hur det sett ut darinne! :)

GlamPuss said...

Namen gud vad kul! Har alltid undrat hur det sett ut darinne! :)