Friday, August 17, 2012

Jag hittade fler rynkor

Har fått en hel del mail (vicktoria.murawska@gmail.com) av er gällande botox, Restylane och fillers på senaste tiden, så var jue perfekt att jag var på ett återbesök idag :) Slätt och fint ska det vara och jag hittade fler rynkor i pannan så det var jag tvungen att fixa vid hos HeikeAkademikliniken i Malmö. Ser ni ens de två sticken i pannan? Devil in disguise ;) Och det kändes inte alls. Kan verkligen rekommendera Heike  Rudolph :)

Här är videon från när jag gjorde botox & Restylane innan.




xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

Anonymous said...

Hittade den här bloggen av en slump och det tackar vi för! Försöker hitta inspiration för min nya bröst, har försökt hitta information om fillers hela dagen, hittade även en annan bra sida http://www.plastikoperationer.net/, rekommenderas starkt! På deras forum fanns det många som hade skrivit o jag fick läsa om andras erfarenheter. Tycker att det är jätteviktigt att man tar del av andras erfarenheter, speciellt när det kommer till plastikkirurgi och skönhetsbehandlingar, tack för en bra blogg, den va hjälpsam :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.