Tuesday, August 14, 2012

Konstiga filmer

Vet faktiskt inte riktigt vad problemet är, men på senaste tiden ser jag typ bara konstiga filmer. Eller ja filmerna jag väljer att se är konstiga :/

The Burning Plain; ganska bra film, men konstig. Charlize Theron har en av huvudrollerna, sedan ser man även Aidan från Sex and the City i en roll (John Corbett), sen Jennifer Lawrence from Hunger Games i den andra huvudrollen. Filmen känns all over the place i början, men allt eftersom börjar bitarna falla på plats och man förstår mer och mer. Men ändå en konstig film.
A drama with a two-tiered storyline concerning a mother and daughter who try to form a bond after the young woman's difficult childhood.

Och igår såg jag Bröderna Grimm (The Brothers Grimm) med Kattis. Heath Ledger & Matt Damon i huvudrollerna, samt även Monica Bellucci. En annan roll innehavs av Lena Headey som i vissa lägen liknar Keira Knightley sååå sjukt mycket. Denna film är något av det sjukaste jag har sett..haha... Jag lovar man känner igen vissa sagor i den, men annars är den ganska skrattretande och har ingen mening alls.
Will and Jake Grimm are travelling con-artists who encounter a genuine fairy-tale curse which requires genuine courage instead of their usual bogus exorcisms. 


xoxo, 
Vicky  
Follow Me on Twitter VicktoriaM

1 comment:

Anonymous said...

Yet another good facet of the Bowflex Treadclimber would be that
the incline offers resistance teaching, which suggests improved muscle tone.


Also visit my web site click through the following internet site