Friday, August 10, 2012

Lilla smarta jag

När vi var hos Kalle i onsdags så tog jag jue upp min Mac ur resväskan, sen när vi skulle hem så stoppade jag ner den i handväskan och åkte hem. Laptopfodralet blev iaf kvar hos Kalle något jag upptäckte igår kväll efter att ha letat igenom halva (eller hela) Andréas lägenhet. Så lite busy och omständigt blev det idag. Jag menar fodralet kan jag skita i, men min laddare till Mac:en, USB-kabeln till Blackberryn (som tur har Andréa också en BB, så jag kunde ladda min mobil) och så mitt VISA-kort plus bankdosa la i fodralet också... Go figure hur man funkar utan dessa saker. 

Superstressade Kalle var dock snäll nog att köra inom T-Centralen och ge mig mitt "borttappade" fodral och nu kan jag leva igen..haha...

Om en halvtimme går tåget till Malmö och denna Stockholmsresa is over, men jag kommer tillbaka om 3 veckor :P Flyger från Warszawa hit över en dag innan jag flyger vidare till USA :)  Ja, som ni ser blir det en hel del resor denna månaden.

Traveller? Yes, indeed :D
 

xoxo, 
Vicky

No comments: