Sunday, August 26, 2012

Not looking good

Har verkligen varit superstressed denna veckan inför avresa. Så mycket lösa knutar som jag varit tvungen att fixa och nu om 1h avgår tåget över Öresundsbron till Kastrups flygplats och så flyger jag till Berlin.

Pga all stress så har både min kropp och min hy sagt ifrån. Mår inte helt super om man säger så och hyn, ja den ser för jävlig ut (ja hos mig är 5-6 finnar katastrof). Körde en dunder bakterie-kur igår och lugnande Lancôme Neuro Calm kräm på det.

Produkterna: Bioderma Sebium H2O, Garnier Pure A tonic + pads  +  self heating mask.

 xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

4 comments:

Anonymous said...

co Ci się stało z ustami?

Heponimake said...

Lika söt är du för det! :)
Kram

jxy990 said...

Może rzeczywiście stres dał Ci się we znaki, ale nie masz się czym przejmować, bo i tak nikt pewnie nie zwraca uwagi na niewielkie niedoskonałości przy takich pięknych niebieskich oczach:)

vickyblogspot said...

zajad mam..hehe...

---

taack :)