Monday, August 13, 2012

OS-avslutningen A-M-A-Z-I-N-G-!


Då var OS slut för denna gång. Många såg avslutningen igår, så i mitt tycke var bättre än öppningsceremonin. En del saker som jag vill kommentera på :)

Musiken var enastående. Typ från början till slut.

Dock förstår jag inte varför man tar in Russell Brand (överhuvudtaget), för mig är han en nolla, en vanlig drugie och inget mer. Sedan att man praktiskt taget direkt efter honom låter Katy Perry kopian Jessie J gå på "scen", bara jag som reagerade?

Jessie J's uppträdande med Queen var enastående. 

Varför tar man med Take That utan Robbie Williams? Det är jue som att servera en caffe latte utan mjölk. #JustSayin

Man kunde se Kate Middleton och Prins Harry, men var var Prins William?

Victoria's Secret ängeln Alessandra Ambrosio fick vara flaggbärare när det gällde att överräcka den Brasilianska flaggan. Nästa OS är jue i Rio de Janeiro. Jag såg henne som ängel dock...
 
För mig fanns det en höjdpunk, som dock varade WAY TOO SHORT. Spice Girls. Att de började med att sjunga Wannabe gjorde det hela EPIC sedan fortsatte de med Spice Up Your Life. Tjejerna såg enastående ut, vad jag reagerade på var dock att Victoria Beckham inte var smalast, därtill var hon klädd i en svart korsettklänning, som säkerligen var ordentligt indragen. är hon kanske preggers igen?

Nostalgi på hög nivå och ni som säger att ni inte mindes alla orden till låtarna ljuger. We love Spice Girls :)
Did you miss Spice Girls? Watch the performance here:

xoxo,  
Vicky  
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: