Friday, August 17, 2012

Personalisera (sponsrat inlägg)

Profilkläder må låta riktigt tråkigt tycker de flesta, men jag anser att det är för att man inte ser möjligheterna. Jag minns när jag hade häst och tävlade i hoppning för min klubb(ar) (Malmö Civila Ryttarförening & Fredshögs Ryttarsällskap). Klubbjackorna eller kläderna var exakt vad man ville bära.. Och Handdukarna man hade till hästen var tvungna att utmärka sig med hans namn. ALLTID. Varför? Jo, man ville visa vem man tillhörde, men även denna fakta att alla våra jackor, toppar, hoodies var personliga. De var anpassade till var och en av oss med sponsorer, våra namn, vår klubb och så vidare.

För att nämna en annan aspekt där man använder profilkläder; gymnasieskolorna (själv gick jag på Malmö St. Petri). Den som säger att de nästan inte levde i sina mjukisbyxor med skolans emblem och namn på ljuger (eller så gick ni på någon dålig skola som ni skämdes för).

Jag tror vad många glömmer är att med profilkläder kan man göra en massa kul. Är ni ett tjejgäng, eller någon grupp, hur kul är det inte att skaffa lika hoodies, eller t-shirtar till alla med samma text, men personifiera det lite? Eller har ni ingen bra idé för en present? 

Tilläggas kan att ni här även hittar badlakan, kylväskor, post-it lappar (kul grej eller hur?!) Prismässigt då? Ja vad säger ni om en t-shirt med 1 färgtryck för endast 39kr? Fångat ert intresse nu? Mer info om profilkläder

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: