Thursday, August 09, 2012

Sågning av Mocco Östermalm

Sitter på Mocco just nu och väntar på Andréa (ja, innan jag gav upp med internet där).  Internet funkar dock inte, vilket jag tycker är sjukt dåligt och "vi kan tyvärr inte starta om routern" - ursäkta?! Sorry, men det  var typ det sämsta jag hört. Man får en skitliten islatte för 44 spänn (god dock) och så funkar inte ens wi-fi och de kan inte starta om routern. BIG FAIL! Och personalen känns nonchalant, som jag läst att många tycker om folket som jobbar här och jag kan jue ite annat än att hålla med. Ska dricka upp min minilatte nu och dra till något annat café. Thanks for nothing!

Innan jag lämnade Mocco besökte jag toaletterna. Fy fan. Inredningen är jue fin, men de är så ofräsha. tomma toarollar överallt och papper överallt. Luktar megailla. Man tycker att med priserna som de håller så borde de kunna ställa in Air Wick fresh matics där inne, så det blev lite trevligare. Nej för mig är Mocco ett big fail överlag (förutom att inredningen i lokalen är nice och sofforna sköna). Förstår att de behöver dela ut VIP-kort till bloggarna så de kommer dit och får sin gratis kaffe+kaka och bloggar om stället.

xoxo, 
Vicky 

No comments: