Thursday, August 09, 2012

Spontanitet is our thing

Jg vet faktiskt inte vad det är med mig och Andréa, men vi hamnar alltid i spontana situationer, ALLTID. Igår när jag kom till Stockholm så stack vi till Vurma för att luncha, Andréa beställde öl  och jag ett glas rött. Tre gånger frågade tjejen mig vad jag skulle dricka och såg ut som ett frågetecken. Tydligen beställer man inte vin till lunchen klockan 13 en vardag i Sverige, though shit, I do ;)

Helt plötsligt dyker en gammal arbetskamrat till Andréa upp och bjuder in oss på middag & vin hemma hos sig på kvällen, så det var var vi hamnade. Med Kalle, Olivier och Viktor, som vi plågade lite under kvällens gång..hehe..sorry ;P. Jag var snäll och gav honom min rosa gummisnodd så hans hår skulle va fint när han sov..haha... Kolla in Viktor's blogg (jag är snäll och länkar gratis ;))
Måste erkänna att jag vaknade lite bakis i morse..too much wine... Sjukt nice kväll blev det iaf, riktigt trevligt var det :)

xoxo, 
Vicky 

1 comment:

Heponimake said...

Härligt med spontanitet!
Så SKA man leva - inte vara rädd o gå efter en punktlista...
Kram tjejen!