Wednesday, August 15, 2012

Summer Haze - tävling




Min fina vän Andréa har företaget Jolie Andréa Lukic Media & Graphics. När jag avr i Stockholm så fick jag en del av hennes underbart snygga stora vykort att lotta ut här i bloggen. Sommaren är inte slut än, men för att påminna oss om detta under de mindre fina dagarna, så kan vi jue antingen skicka iväg ett snyggt vykort och gör någon glad, eller sätta upp det hemma hos oss för den snygga touchens skull.

3 personer har nu chansen att vinna 3 stora vykort var som Andréa designat.

För att vara med att tävla skriver ni en kommentar nedan. Självklart får ni gärna blogga om tävlingen i er blogg: http://vicktoriamurawska.blogspot.se/2012/08/summer-haze-tavling.html

International readers are welcome to participate in this competition. Write a comment to win 3 post cards (15x20,5cm). You're of course welcome to blog about this :)
Vårt företag arbetar med diverse former av media och design, och under året 2012 har vi bestämt oss för att göra vackra, glossiga och relieferade vykort. Personligen älskar jag vykort i alla former och skickar dem gärna. Eftersom jag älskar vackra detaljer ville jag gärna göra de unika och det bästa sättet att göra något unikt är - att skapa det. Inför 2012 bestämde jag mig för att göra special edition av vykort. Dessa vykort har jag skapat med hjälp av bilder och grafik, samt lagt på glossig text "Summerhaze", för att hylla sommaren, solen, värmen. Vykorten säljs via vår hemsida.
De är större än vanliga vykort (15 x 20,5) och symboliserar en fin form av uppskattning. Det är som att gå tillbaka till "old school" och, om så bara för en dag, skippa mail, twitter eller Facebook - och visa din riktiga uppskattning till någon genom att skicka unika vykort. Det kan vara för födelsedag, jubileum - you name it!
 JOLIE kommer under 2013 även ut med andra produkter, såsom smycken vars kollektion framställs och fotas i Los Angeles
Tävlingen avslutas lördagen 25:e Augusti.

 

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

7 comments:

syndfullhet said...

Awesome Vicky <3

Caroline G said...

Jag är jätte gärna med!
Kram
jordgubbstopp@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA said...

tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/08/17/summer-haze-tavling-258/

Maja said...

Jag är med :)

majairis@hotmail.com

liselotte said...

Jag är gärna med!
liselotte.202andersson@telia.com

Linda said...

jag är med, Linnros@live.com

Karro said...

Är med! karo13@hotmail.com