Saturday, September 22, 2012

Jag såg Endeavour's sista färd


Det var verkligen värsta spektaklet här i LA när rymdfärjan Endeavour gjorde sin sista färd flugen på  ett flygplan. Praktiskt taget hela LA stannade upp när färjan kom över staden. Folk sprang över gatan nästan i extas för att få de bästa bilderna. Själv satt vi just i bilen på väg till Santa Monica beach och jag lyckades få några bilder. Det var faktiskt något att se, färjan var så stor och den hade "eskort" av andra stridsflygplan.


 

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

BitterBlondin said...

Så coolt, jag följde färden på Twitter fast jag fram till igår kväll aldrig hört talas om Endeavor :-)

Vicky M said...

ja, det var faktiskt lite speciellt att få se det live :) Visste inte heller något om den innan jag kom hit i onsdags :)