Thursday, September 13, 2012

Kändis cupcakes


DC Cupcakes är väl motsvarigheten till om cupcakes kunde bli kända. DC Cupcakes Georgetown är en reality serie, så kön i butiken är alltid superlång. Har gått förbi där flera dagar, så idag bestämde jag mig för att ställa mig i kön och vänta ut min tur.

Tog en chocolate vanilla cupcake och OMG så god den var, helt freaking amazing asså, typ bara smälte i munnen.

 The cupcakes to choose from
 The flavors


xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

4 comments:

Helén said...

Tjena!
Har aldrig ätit en CC o kommer nog aldrig heller göra det?
Jag är inte mkt för klet o kladd så njääää.... Kanske om ngn bjuder på hemmagjorda så smakar jag nog men annars Nope. Lite synd för alla säger att det är så nominom o de ser ju helt enkelt underbara ut!
Kram på dig!

GlamPuss said...

Lustigt att jag ALDRIG varit darinne!

Vicky M said...

ja, de är goda, men trpr de heter Happy Cupcakes har börjat komma till Sverige nu, så du kanske testar inom snar framtid Helen :)

Vicky M said...

u have to try it a day babe!