Monday, September 10, 2012

Saturday Night

J, Karin, Kate, Jag & en krälande Elina..hihi..
 
Elina's vän Kate kom och mötte upp oss här på The Atrium så tog vi en taxi ner till hamnen och yachterna för att äta middag. Supergod sushi och så olika all american typ cheeseburgers, lökringar, chicken wings, fried chicken etc. Och så champagne i massor. Fast jag var jue fortfarande något bakis från natten innan så efter ett glas gick jag över till Bombay Sapphire & Tonic...skulle jag inte ha gjort då drinkarna som besättningen gjorde åt oss var typ 3/4 alkohol, 1/4 soda...haha... 

 At Moksha

  
Strax innan 23 kom Luis och hämtade oss och vi begav oss till en nattklubb som heter Lima där vi mötte upp Karin & hennes man, samt Elina's vänner Paige & Scott. Supertrevliga allihopa. Stannade för en drink innan vi gick till the opening av nya klubben Capitole, som bara låg typ 100m bort.

Karin, Paige, Jag, Elina, Kate
Vi lyckades på något telepatiskt sätt matcha vära outfits...haha..


Och där blev det mer champagne och jag började känna av min kväll innan med huvudvärk, så strax innan 01 hoppade jag faktiskt in i en taxi och åkte hem medan folket festade vidare.

Fick en snäll taxichaufför, men han visste inte vart jag skulle, vilket var lagom lustigt, men jag fick jue "manage" och visa honom vägen mitt i natten..haha...

 
 xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: