Thursday, October 04, 2012

Brunch & Brunch

Jag tycker det är synd att vi inte har riktiga "bruncher" här i Sverige. I USA var jag jue på en hel del olika. Det finns nice bruncher på restauranger, som den vi var på American Tap Room med mina fina töser. Sen har vi vår crazy brunch i New York Bagatelle.

Och i LA körde vi en nice brunch hemma hos Jennifer & Luis med äggröra, pannkakor, sallad, tortillas, potatissallad, guacamole etc. och såklart mimosas och skumpa.

Och i Österrike körde vi också med champagnefrukost/brunch the Penz i Innsbruck ett antal gånger. Ja, det känns helt enkelt som om Sverige har lite att lära...

New York


Nej, nu ska jag iaf iväg och käka lunch med Ewa och Marcin inne i stan :) Räkna dock inte med någon skumpa här inte, vi vet jue hur det gick när jag skulle beställa vin till lunchen i Stockholm #alkisvarning.
xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: