Tuesday, October 30, 2012

Maison Martin Margiela H&M fortsättning

I fredags visade jag er look:sen från Maison Martin Margiela H&M kollektionen (http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2012/10/kommer-nagon-kopa-kladerna-maison.html) som kommer ut den 15:e November i butik. 

Tänkte fortsätta att avslöja lite av kollektionen mer close-up. Vissa av plaggen ser mycket bättre ut ensamma än i kombinationerna som jag visade er de innan.
Kavajen är min favorit.

Jackan ser sämre ut här än i lookbook:en, men mittenkavajen vinner ensam och knäppt.

 Den marinblå polotröjan gillar jag mycket


Alla dessa fyra plagg gillar jag

Helt ok plagg här med

Väskorna med handsken är snygga


Gillar ni skorna med transparent klack?


Jag gillar stövletterna & väskorna är söta

Sneakersen är snygga

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

1 comment:

Anonymous said...

Blogger: Confessions of a Shopaholic - Post a Comment
longchamp