Thursday, November 15, 2012

Mina mest lästa inlägg - V. 45-46

Jag tycker det är kul att se statistik, så jag kör med de 5 mest läsa inläggen varje vecka.

8 nov 2012

So the Show was taped yesterday and will air on December 4th. Whole 11 new-comers. But I miss .  .  .


11 nov 2012
Huge controversy about Karlie Kloss' Native-American outfit during the Victoria's Secret Fashion Show filmed on Wednesday. So .  .  .

10 nov 2012
Jag förstår inte varför det har blivit en så stor uppståndelse kirng denna SATS-kampanj och Katrin Zytomierskas uttalande. Jag tycker inte att .  .  .

26 okt 2012
Jag fick en chock när jag såg kläderna som Maison Martin Margiela har gjort för H&M. Och jag tror även att H&M har tagit sig vatten över huvudet  .  .  .

15 apr 2010
 I believe that we all have one soulmate on earth. And that we will meet him or her sometime in life. But I also believe .  .  .

xoxo,  

Vicky 

Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: