Friday, December 21, 2012

Dags att åka skidor

Det närmaste skidsemester jag kommer just nu är en utflykt till Vallåsen, något som vi faktiskt så sent som ikväll pratade om. Roligaste är att både Marcin & Kaytan sa att de aldrig stått på ett pr skidor..haha.. Jag tyckte att det lät perfekt och att de då kunde stanna i de avgiftsfria barnbackarna medan jag tog "stora" liften & backen. Behöver ha med mig någon som kan lite skidåkning iaf. Jämför man dock Vallåsens stora backe med den lättaste backen som vi åkte i under mina nästan 5 år i Innsbruck, så är det skrattretande. Det bästa är det vackra landskapet runt om kring :)
Jag & Aga i Igls, Innsbruck Österrike.



Ski season is here


xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM!

1 comment:

Anonymous said...

Woah! I'm really loving the template/theme of this site. It's
simple, yet effective. A lot of times it's very difficult to get that "perfect balance" between superb usability and visual appearance. I must say that you've done a very
good job with this. Additionally, the blog loads very fast for
me on Opera. Superb Blog!
My page Does Text Your Ex Back Works