Monday, December 03, 2012

Filmmys i vinter


Jag önskar att jag hade mer tid att se på film. Det är kanske inte direkt att jag egentligen inte har tid, utan att jag hellre ser ett serieavsnitt på 40minuter, då det känns som det tar mindre tid än en film på 2h. Speciellt om klockan är mycket, så tycker jag att man kan känna att en film blir för lång. Dock finns det en hel del som jag vill se denna vinter. Först och främst Justin Bieber's Never Say Never (ja skratta ni åt mig, men jag tycker Justin är störtskön :P)

Andra filmer jag vill se är: Crazy, Stupid, Love ~ The Dangerous Method (you gotta love Keira Knightley) ~ LOL (ja, jag gillar Miley Cyrus också :P) ~ Lagerfeld Confidential ~ New Year's Eve (nej, jag har inte sett den än) ~ Det är aldrig för sent för Larry Crowne ~ Min Låtsasfru (ja, jag vetatt Jennifer Aniston, som jag hatar har en roll i filmen, men det har Nicole Kidman också, och jag ÄLSKAR Nicole, troligtvis kommer Jennifer förstöra hela filmen som vanligt dock...) ~ Berättelsen om Narnia - Kung Caspian och skeppet gryningen (älskar ni inte alla Narnia-filmerna? Perfekta såhär inför jul) ~ Abraham Lincoln - Vampire Hunter  och några till.  

Några filmer ni vill se? Eller kanske tipsa om? 
 

xoxo,  
Vicky 
  Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: