Wednesday, December 05, 2012

I like to sleep

God morgon! Yes, jag sitter här klockan 13 och äter min frukost. Gick iofs upp innan 12, men har hunnit duscha och sådant också. Sitter här med grekisk jogurt, granola, banan och lite honung, och så Brämhults Hallonad. Nespresson saknas från min espressomaskin, mitt älskade kaffe som är ett måste på morgonen. Inte så mycket för att jag behöver det för att vakna (kaffe funkar typ inte energigivande för mig), utan för att jag tycker det är så sjukt gott med en STOR kopp kallt (ja, nespresso från espressomaskinen och så fyller jag på den med kall mjölk, laktosfri, såklart) kaffe på morgonen, eller vilken annan tid som helt på dygnet. Men till min förfäran så använde jag upp sista mjölken igår kväll (ja, jag gjorde kaffe på kvällen) och idag är det tomt tomt tomt i kylen :(

Dricker ni kaffe på morgonen? "Måste" ni ha det? Eller gör ni det för att ni gillar smaken? Ahh, och såklart får det inte vara några tillsatser alls, d.v.s. våga inte kasta i något socker, eller någon smaksyrup, för då åker mitt kaffe direkt ner i vasken.

 xoxo,  
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: