Sunday, December 30, 2012

Zombies!

När vi kom till Måns så sattes världens mest komplicerade spel upp. Något zombie spel (Last Night on Earth tror jag det hette) där man är olika heroes och några är zombies. Smart som jag är kopplade jag fort :P Likväl förlorade vi som var heroes (heroes är ett lag och zombies ett). Fast kanske ändå inte för Magda glömde bort att flytta soldagarna, så jag och Patrik är helt säkra på att vi hade vunnit, då han dog som sista hero på sista "nattdagen" :P

Därefter spelade vi "Med Andra Ord". Killarna mot tjejerna och jag och Magda bara körde över Patrik, Måns & Curri :D Girlpower :D Vi vann tre av 4 omgångar :P - Vallgrav var ordet som jag absolut inte kunde gissa, beror på att jag visste vad hon mena, men kunde inte alls komma på vad det hette :P

Sen fanns det några roliga förklaringar/svar av oss alla.

"Händer vart 3:e år" (Patriks förklaring) - Skottår
"Om du vänder bilen 360 grader, gör du en" (Patriks förklaring) - U-sväng
"Sjömän röker detta" - snus (fel svar av Patrik :P)
"När det brinner och det är mycket rök behöver du detta för att andas" - skidmask (fel svar av Patrik :P)
"Det är feligt att mänskla" - Jag skule säga det är mänskligt att fela.
 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: