Monday, January 14, 2013

Några bra bloggar :)

Här är några av bloggarna som jag läser, så ni borde ta en titt på:


Glampuss by Elina
Min darling och hennes liv i Washington DC (eller ja, hon flyger jue kors och tvärs över USA och världen..hihi..)


Bitter Blondin
Josabeth ger er lite kändiskskvaller, typ det viktigaste med en mix av hennes egna liv. Alldeles lagom med barnbloggande från en mamma, annars känns många andra mammor som det enda de skriver om i inläggen är deras barn.


Andréa Lukic 
Min fina vän, som nu bor med sin fiancé i Schweiz. Och är gravid, så ja det blir en del gravidinlägg, men mixat med skön bloggning om annat :)


Mannen som kan prata om hundar
Henrik har en skön blogg, ganska korta inlägg, superlättläst och en hel del söta bilder på hans hund :)



Liza Stroganova
En ny skön blogg jag hittat på senaste tiden. Har just nu lite tekniska problem med layouten, men en skön tjej som hittar på en massa :) 

Trollboll
Ännu en ny blogg, skriven av en sjukt snygg tjej. 

Heponimake
Helén skriver ofta längre inlägg. Lite en mammablogg med mycket barn, men en av väldigt få mammabloggar som jag klarar av :)




Sunny Sandy
Sandra lever i "the land of sand" och lever livet tvärs över världen som flygvärdinna. De flesta av hennes inlägg, om inte alla är på engelska :)


xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

3 comments:

Heponimake said...

Men gulle gulle diiiiig! <3 Tack hjärtat!

GlamPuss USA said...

Awwww love you bunches!

trolllbolll said...

Vad kul, tack snygging :D