Thursday, January 17, 2013

Sponsrat inlägg: Telia HBO

Som ni vet så är jag en seriejunkie. HBO är en kanal som enligt mig har ett av de bästa utbuden vad gäller film, serier och liknande som finns. En serie som går på HBO är "Hung". Hörde faktiskt första gången om den i förrigår när jag var på stan med Kattis. Vi brukar alltid rekommendera varann om olika serier som vi tycker är bra (alltid kul att hitta nytt, ellerhur?). Och i tisdags så berättade hon för mig om "Hung", hon trodde absolut jag skulle gilla en serie om en "manlig postituerad" som hon förklarade den...hehe... Och efter att ha läst HBO's förklaring om den är jag redan "fast" och bara måste se den.

Det är tufft att vara Ray Drecker nu för tiden. Tidigare framgångsrik sportstjärna har blivit frånskild medelålders pappa med dålig ekonomi och osäker framtidsutsikt. Därför bestämmer sig välutrustade Ray för att se vad hans största tillgång kan tillföra hans liv. Hung handlar om Detroitbon Ray Decker (Thomas Jane) som deltar i en självhjälpskurs och där bestämmer sig för - med hjälp av en av kursdeltagarna, Tanya Skagle (Jane Adams) – att bli ”lycklighetskonsult”. Och för att kunna göra sina kunder lyckliga tänker Ray använda sig av sin största och främsta kroppsdel. Förhoppningsvis ska det fungera och därmed förbättra hans ekonomi. Ray och Tanya börjar leta kunder – rika kvinnor med fysiskt behov – genom gamla vänner och kontakter.

Vad säger ni? Låter den inte bra?
Läs mer och beställ HBO!
För er andra som vill testa HBO, så kan man just nu ihop med Telia digital-tv skaffa HBO gratis i hela sex månader. 

 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: