Tuesday, January 08, 2013

Svettas som efter en 10km löpning

Denna maginfluensa tar verkligen knäcken på mig. Tog en promenadrunda med Trewor och min pappa, vår vanliga 3km och jag lovar den kändes milslång och när jag kom hem var jag svettig som om jag gjort en 10km löpning eller nåt. För att inte tala om hur slut jag kände mig.

Beror väl kanske även på att jag får i mig dåligt med mat och dryck. Sen i lördags har jag ätit:
  • 2 rutor Fazer mjölkchoklad
  • 1dl kokt ris m. Bregott mellan
  • 1 lussebulle
  • 2 karameller 
  • 1 portion hemmalagad äpplepaj (utan deg)
ca 775kcal

druckit:
  • 2l LOKA
  • 1l färskpressad apelsin juice
  • 2dl Proviva
  • 2dl vatten m. Berocca Boost
  • 1 cocos latte m. laktosfri lättmjölk (no sugar)
  • 4 burkar Cola Zero 
 Ca 560kcal 

Alltså på 4 dagar 1335kcal, dvs knappa 350kcal om dagen varav de flesta kalorierna fick jag i mig igår i form av 400kcal apelsinjuice & 300kcal för äpplepajen. Inte konstigt att jag blir både illamående och yr så fort jag gör något "ansträngade". Hoppas det går över snart. Skitjobbigt.

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

1 comment:

Anonymous said...

Fan baby, har du ocksa maginfluensa? :( Jag har det eller nagon kräksjuka, oklart vad men förbannat jobbigt. Krya pa dig love!

/ Andrea

andrealukic.devote.se