Wednesday, January 30, 2013

Unika läsare senaste veckan

Som ni vet gillar jag och kolla statistik. Körde bl.a. "Mest lästa inlägg" varje vecka innan, men nu har jag inte gjort det på ett tag. Vad som är lustigt med min bloggstatistik denna vecka är att jag haft större andel läsare från USA än från Sverige. Och att Frankrike nästan är ifatt mina polska läsare.


Nedan har ni topp-10 antal unika läsare för senaste veckan:
United States
2470
Sweden                   
2210
Poland
1259
France
1208
Germany
571
Russia
446
Japan
156
Spain
123
Indonesia
102
Ukraine
88

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

3 comments:

Anonymous said...

blogresponse? :P

|| mannen som kan prata om hundar || said...

Grattis till detta? :)

Vicky M said...

hehe..vet inte om grattis, men tack iaf Johan :P