Monday, April 01, 2013

Privilége - Brasiliens Bästa Nattklubb

Privilége i Bùzios gör reklam för sig att vara den bästa nattklubben i Brasilien.  Vi besökte klubben i lördags, och i nuläget kan jag väl inte annat än hålla med. Lokalen är cool, air-conditioned och sjukt bra DJs. Inträdet är 120 reais för killar och 90 reais för tjejer, så ca 450kr för killar & 300kr för tjejer, av dessa pengar fr man dock dricka för hälften, så inträdet är väl egentligen ca 225kr/150kr. Med tanke på vad lönerna i Brasilien är så ja, det är bara "eliten" eller utlänningar som kommer hit. Sen kostar 1 drink ca 100kr, fast jag höll mig att beställa en massa baby Chandon champagne flaskor och dricka detta med sugrör...haha..

Vi hade det sjukt skoj dock, när klockan blev 7 bestämde vi oss för att gå tillbaka tll hotellet (men vi kom på mindre vilovägar..haha..). Då var det fortfarande halvfullt på klubben, så ja Brazilians know how to party!

Något av det roligaste som hände var en kille som var så på (eller ja alla Brasilianare är superpå och ger typ inte upp, dock inte på ett sliskigt sätt). Denna kille säger dock efter ett tag "We should go somewhere more quiet" varav jag tittar på honom och säger "How old are you?" Killen svara stolt "I'm born 1997". Tack och hej sa jag och gick tillbaka till vårt bord..haha..

Kan säga att det är utr att jag inte kan mitt brasilianska mobilnummer, lilla Sarah gav ut sitt nummer till typ 10 killar eller mer och hela dagen igår så bara plingade och plingade mobilen hela tiden..haha.. Sarah var lagom glad över detta...haha... 


 another champs bottle..number 10 or something..haha..

 More pics to come :)
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

3 comments:

Malin said...

Haha 97 lixom. Bra att du sprang, stolt över dig;)

Vicky M said...

haha.. borde du va ;)

Anonymous said...

There's only Apple's signature" home" button to interact with,
sexcam and I thought it, too, like that awesome scrapbooking app from TAT that got us
feeling all crafty. These are, of course, the real kicker is that you
can't quietly take out of your output.

Feel free to surf to my homepage :: cam sex