Friday, May 31, 2013

Sponsrad video - Filip & Fredrik om 2003-2013

Tillbaka i Sverige. Nytt mobilnummer har jag också, för er som undrar varför de ej kan få tag på mig (skriv till mig på FB eller mail, så skickar jag det). Kanske borde skicka ut SMS till alla mina kontakter..hehe.. Men ibland känns det skönt att vara "anonym" och "otillgänglig". Fast å andra sidan vet jag inte hur möjligt det är med  dagens Facebook-användande.

I alla fall så har jag bytt operatör till 3 nu. Bra val? Vet inte än, billigare ska det vara i alla fall och det är lltid positivt :) Fick även reda på att många som jobbar i Danmark har 3 som operatör då man kan ringa för samma pris som om man var i Sverige. Riktigt sjysst tyckte jag, till och med samtal från Kastrup när man landar eller väntar på sitt flyg - guld värt!

3 fyller 10 år och Filip & Fredrik har gjort en årskrönika för varje år vi har utmanat den svenska mobilmarknaden - från 2003 till 2013.

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: