Sunday, June 02, 2013

TGIS(aturday)

Sjukt kallt igår kväll, saknar Brasilien's vinter, alla skriver till mig hur varmt och skönt de har det, can't wait until I'm back! - btw I took out my downjacket today... Swedish Summer...

Iaf Kaytan, hennes BF och jag stack till TGI Friday's igår, hade inte så mycket annat val då typ allt på Lilla Torg var fullsmockat. Blev såklart en massa glas på borden (varför händer det alltid mig?). Rosé vin, Pepsi Max, vatten.  Beställde in en Strawberry Summer Sallad; sallad, valnötter och jordgubbar. Inte värt 139kr... Men gott :) 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

2 comments:

Anonymous said...

shit vad snygg och brun du är! Reminds me of going to solarium, cannot even travel to Croatia with this pale colour in my face... it`s hot and sunny there but... jag måste jobba på min bränna INNAN, så inte folk tuppar av när de ser mig där första dagen :)

pusssssss

Andrea
http://andrealukic.devote.se

Malin said...

Fin du är! Och Kaytan och hennes pojkvän ser jättefina ut tillsammans.
Miss u!