Thursday, July 18, 2013

Lack of stimuli

Ibland får man inse att man inte orkar, att saker och ting, eller vänner inte är mödan värda. Att det är dags att gå vidare och lämna allt halvdant bakom sig, inte vara den som ser i backspgeln hela tiden, för det är ingen annan som verkar bry sig. Varför bry sig om något som tar mer energi än det ger stimuli i slutändan, när man lagt ihop alla minus och plus, så landar det hela fortfarande på ett minus. Jag säger inte at man ska sätta ett streck över allt och alla, men nu orkar jag inte längre. Live your life and I'll live mine. 

Bara för att klargöra så har et inte hänt något speciellt, mer än många sena nätter med tankarna snurrandes etc.
 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

2 comments:

Jenny said...

Inlägget träffade mig rätt i hjärtat. Du skriver om något som egentligen är en självklarhet, men varför försöker man så länge tro att något är bra?

Jag får tänka mer på dina ord och se till att leva mitt liv :)

Vicky M said...

:)