Tuesday, October 29, 2013

Bra hårvård

Acquaflora är ett brasiliansk märke som jag kom i kontakt med sist jag var här nere. Nu börjar mitt Kerastasé balsam ta slut (och face it tänker inte betala 400kr för en flaska här), så jag gick iväg till Tonicha och köpte ett balam och en inpacking från de. Självklart när jag säger vad jag vill ha så försöker försäljerskan pracka på mig Matrix istället och säger att det är bättre. NEJ TACK, det är det inte. Och hon bara jo det är bättre för ditt hår och det är en bättre produkt. Så jag fick snällt berätta för henne att Matrix är typ ett billighetsschampoo i Europa och att jag tycker det är ganska skit. Hon gav upp och gav mig Acquaflora som jag bad om. Typ säkerligen en tredjedel av priset om inte ännu mindre i förhållande till Matrix, så sorry inte så mycket provision där inte. Betalade knappa 200kr för balsam och inpackning.
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: