Sunday, October 06, 2013

Halvdålig bloggning?

Sorry för de dåliga update:sen, men jag har vatt lite i ett bad mood de senaste dagarna plus att stället jag bott på (flyttar imorgon) inte haft tillräcklig internetsignal för att nå till mitt rum :/ Bättring fr.o.m. imorgon, I promise!

Vädret har inte direkt hjälpt med lite regn och molning. Dock runt 25 gradera, så bara den tunna sommarjackan har behövts..hehe...

Var iväg på Lulu's födelsedag igår i Botafogo, så träffa en massa av folket jag känner härifrån, men jag var på ett sånt kasst humör att jag inte ens ville dricka. Blir bara så ibland, var kanske inte jättetrevlig mot en viss person, but hey, han får get over it. 

R är hemma i norr och har en massa fester till sin ära, så han har det säkert skitkul. Keep smiling heter det va?! haha

jaja, nu ska jag chilla lite, upp tidigt imorn packa, sen kommer min ride och tar mig till lägenheten. Blev den jag visade er igår, men ett badrum är inte färdigrenoverat så kommer vara i Copacabana i 10 dar nu i ett superfint penthouse :) Va typ det enda som fick mig att gå med på att bo i Copacabana i 10 dagar..haha.. 
 

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: