Wednesday, October 09, 2013

Något jag inte kan bära här

 jacka: Michael Kors, stövlar: Marc Jacobs, leggings: ZARA, tunika: Diesel

Min Michael Kors dunjacka som jag köpte i USA. Ville jue egentligen ha en Duvetica, men tyckte denna var så snygg (ni vet att jag älskar grått), så jag slog till på denna nya modellen för vintern 2013 istället.

Men ja som sagt är det inget jag kan bära här i Brasilien, men fick jue chansen att ha på mig den två gånger under mina sista dagar i Sverige :)
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

2 comments:

Anonymous said...

Kan du inte skriva lite om hur området är där du bor? Och om staden i stort. Märker man av fattigdom mycket?Känns det otryggt osv

Vicky M said...

ja, jag tänkte jag skulle sätta ihop några oliak inlägg om bl.a. ställena man kan bo på här, elelr stadsdelarna osv :)