Thursday, October 24, 2013

Tv-serier i höst

Jag är en liten tv-serie junkie. Finns så mycket jag tittar på i höst. 

  • The Voice - reality
  • Hart of Dixie - drama/comedy
  • Sons of Anarchy - crime/drama
  • Chicago Fire - drama
  • Nashville - drama/musik
  • The Ultimate Fighter - reality
  • Covert Affairs - drama
  • White Collar - comedy/drama
  • Person of Interest - action/drama
  • Face Off - reality
  • Keeping Up With the Kardashians - reality
  • Real Housewives of Miami - reality
  • The Biggest Loser - reality
  • America's Next Top Model - reality
  • Project Runway - reality
  • Revenge - drama
  • American Horror Story - drama/horror
  • The Good Wife - drama
  • Glee - comedy/drama/music
  • Svenska Hollywood Fruar - reality 
  • The Blacklist - action
Och några till som jag inte börjat titta på än, för att jag redan nu är efter med en massa av serierna ovan.
  • Brooklyn Nine Nine - comedy/crime
  • Hostages - drama/thriller
  • Orange Is the New Black - comedy/drama
  • MobCity - crime/drama
  • Scandal - drama
  • Homeland - drama/mystery
  • Blue Bloods - crime/drama
  • Elementary -  crime/drama
  • Betrayal - drama
  • Haven - drama/crime
Som ni ser tittar jag typ inte på någr komedier. Gillar komedifilmer, men när det kommer till serier är jag inget big fan. I nedre listan finns det jue två komedibaserade serier som jag kommer ge en chans, men får se om jag gillar de :)

Vad tittar ni på i höst?

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: