Friday, January 31, 2014

To attract a special kind

Klockan är nästan 3.30AM här på Bali. Jag har legat död i sängen typ hela dagen. Hard night kan man kalla det. Foton kommer ;) 

Iaf när vi flög ner hit till Bali så säger Linda tll mig "Don't worry honey, du kommer säkert hitta någon fotbollsspelare där nere" - haha.. sa jag, det är on season just nu, so don't think so.

Så var vi ute igår och idag får jag reda på att killen som jag umgicks med... är fotbollsspelare och spelade med i Frankrike's landslag under EM 2012...haha... Jag vet inte vad det är med mig och fotbollsspelare lately, they just keep coing LOL.

Nu ska jag fan sova ;) Skinny dipping när man inte är nykter i hotellpoolen = not a good idea, jag har skrapmärken överallt på hela min kropp. Inte skönt!

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: