Thursday, March 06, 2014

Skönhetsvård

När det är rea kan man inte hjälpa att man klickar hem saker, ellerhur?

Clean Dry Shampoo. Doftar gudomligt och är i en liten flaska - stort minus hos många torrschampoon att flaskorna är enorma, vilket är jobbigt när man ska resa. Testade Clean när Elina var i Sverige och gillade det, annars använder jag Toni & Guy's torrschamoo, som jag älskar.

Elizabeth Arden set - även dessa mindra produkter som är perfekta för resor.
 
MaxMara firming body cream
Paris Hilton body lotions - jag älskar hennes parfymer, tycker de är superfräscha och lätta till vardags. Min Siren tog just nu slut, men har just nu den första Paris Hilton och hennes Tease hemma också. Kan verkligen rekommendera hennes dofter :)


bareEssentuals  Moisturizer Sheer Tint SPF30 - skrev om denna för någon dag sedan att jag använder den nästan dagligen :)

GoSmile Touch Up
 
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: