Monday, August 11, 2014

Älskade Innsbruck

Ja en ganska stor del av mitt liv spenderades i Österrike, i Innsbruck och även fast jag bodde typ 10 minuter ifrån bergen så blev det inte mycket skidåkning under de 5 år jag bodde där. Hade helt enkelt inte tid de få dagar jag var ledig och spenderade i staden och helt enkelt så har skidåkning aldirg intresserat mig så pass mycket att jag hade lust att lägga 1000-lappar på en dag i pisten.


På sommaren då besöktes bergen ganska flitigt, jag älskade att vandra upp i bergen och alla som kom och hälsade på tog jag med på en bergsvandring, en ganska lätt en, men är man ovan så är stigningen ganska stor. Vet när mina föräldrar kom och hälsade på så svor de ganska ordentligt på mig som tog de upp för denna sluttning, men de klarade det och utsikten är jue fenomenal. Både när man tar tåget upp till den ena stationen och sedan när man klättrar högre upp till första eller andra stoppet. Naturen är underbar och vilken härlig luft, samtidigt som man bränner en massa kalorier och dricka rent bergsvatten, det ni det är en upplevelse! 


Kan verkligen rekommendera en resa dit, både för stora och små! Saknar min gamla hemstad!wiresor
xoxo, 
Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska

No comments: