Monday, August 04, 2014

Barnasinnet!

Vi har väl alla (förhoppningsvis barnasinnet kvar), men vi lekar kanske inte med leksaker längre. Vilken eller vilka leksaker var era favoriter när vi var små? Jag älskade mina Barbiedockor, jag var dock inte den typiska tjejen som lekte med Barbiedockor, jag hade de snyggt uppstaplade i en bokhylla, sida vid sidaoch jag hatade när kompisar kom hem till mig och ville leka med någon av mina över 100 dockor. Jag var aldrig barnet som sminkade dockorna eller klippte av håret förstod redan på den tiden att det förstör utseendet ;)

Enda gången jag tog ut mina dockor ur sina rader var när det var dags att kamma håret på de elelr klädombyten (eller om någon kompis lyckades övertala mig om att vi skulle leka med dockorna då fick cabben och jeepen komma fram, så fick vi köra runt lite och vad vi nu gjorde). Jag lekte däremot hellre med mina My Little Pony-hästar eller spelade sällskapsspel allt från Den försvunna diamanten, Cluede, Dynamit, Labyrint, Resan, Monopol, ja you name it, ha alltid älskat att spela spel, så även idag :)
xoxo, 
Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska

No comments: