Monday, September 22, 2014

IOAKU - en ny favorit när det kommer till smycken

Fanny Ek heter denna fantastiska kvinna som designar smyckena i sitt eget IOAKU. Jag känd smått igen det när jag kom til eventet och väl där fick jag rda på att märket bl.a. säljs i Rio de Janeiro, och jag som spenderade nästan hela fjolåret där har säkert gått förbi det någonstans :)
När vi först kom till eventet så märkte jag Fanny, eller jag la märke till hennes hals och det fantastiska statement halsband hon hade på sig, tänkte fråga vart hon köpt det, men så skulle man jue hälsa på alla och innan jag hann göra det, så ick vi reda på att det var hennes egen design IOAKU.
Varför jag älskar smyckena är för att nästan allt Fanny gör är statement pieces, och som ni kanske vet när det gäller mig så är jag inte mycket för mycket accessoarr, utan ska det vara nåt så ska det vara nåt. Fanny bar både det stora halsbandet och en amulett, något som man inte direkt tänker på, men hur snyggt är det inte med två halsband som är så “olika” varann?! Superbra tips till alla! 2 halsband – olika längder.
IMG_8982 IMG_8984 IMG_8989 IMG_8994  IMG_9001
IMG_9019En annan rolig sak är att Fanny designat Annas kavaj när hon jobbade på L’Ecole.
IMG_9091 IMG_9093 IMG_9098 IMG_9100 IMG_9101 IMG_9102 IMG_9103http://ioaku.com

xoxo, 
Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska   

No comments: