Thursday, October 23, 2014

Alexander Wang H&M - pics!


Alexander Wang for H&M kommer till butikerna i november. Nu har kollektionen och plaggen visats på catwalken och jag måste säga att det är en väldigt svår kollektion enligt mig. Min fråga är “kommer folk att köpa plaggen?” Jag kommer iaf titta extra på klänningarna, boxningshandskarna och magtröjorna (ja, jag har en förkärlek för magtröjor på senaste tiden). Annars måste jag säga att jag tycker det är en bra runway-collection, men som så ånga runway-kollektioner så är de inte så bärbara in real life. Men ni kan jue döma själva.

alla bilderna kan ni se på ELLE
Vad säger ni? Ska bli intressant att se priserna också.

Vicky 
Bloggar även på
http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska     

No comments: