Sunday, February 15, 2015

Eye Creams are Super Important!

Jag har hört det ofta ”det är superviktigt att använda ögonkräm” och visst har jag struntat i det. Ganime som jag var på min andra AHA-behandling (går en kur nu, som ni kan läsa mer om HÄR)., sa samma sak till mig att efter 25 är det superviktigt att man använder ögonkräm dag och natt, då alla behöver det. Nu är jag ju duktig sen ca typ 2 år tillbaka och använde ögonkräm relativt regelbundet då jag faktiskt har mräkt att mi superstrama hy runt ögonen tyvärr har börjat visa lite tecken på trötthet och ”ålderdom” och t.o.m. lite tendenser till ringar under ögonen. Något som jag ärligt kan säga att jag aldrig hde innan, spelade ingen roll hur lite jag sov eller mycket jag festade, ringar fanns inte för mig.

Använder just nu Benefit ”It’sPotent ” och sen har jag Clinique ”All About Eyes Serum” som jag verkligen kan rekommendera om man vaknar med påsar/svullnader eller ringar under ögonen. Då den sätts på med en roller i metall så tar den direkt ner svullnaden.



x,

Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska
Malmö Life - Södra Sveriges största Blogg- & Nöjesportal 
Följ oss på Facebook: http://facebook.com/malmolife

No comments: