Sunday, February 08, 2015

Fantastisk Ögonfransförlängning Erbjudande till mina läsare =)

Igår var jag och fick en re-fill på mina ögonfransar hos ElinStudio B. Jag tycker Elin är riktigt bra, hon gör fransarna exakt så naturliga som jag vill ha, de siter bra, och framförallt är det inga klumpar eller så. Ögonfransförlängning är enligt mig en av de bästa vardagslyxen som finns, man känner sig lixom pigg redan när man vaknar och tittar i spegeln. Har i några frågor så kan ni ställa de här, så tarjag de vidare till Elin om jag inte kan svara själv :)IMG_1138 IMG_1141 IMG_1133 Bilden ovan är före, jag har dock som ni ser vldigt många fransar kvar och jag fyllde på sist för en månad sedan, så blir ju inte riktigt ett före och efter resultat som ni ser hos mig. IMG_1143 IMG_1145
 Är ni sugna på att testa så får ni som mina läsare ett fantastiskt erbjudande hos Elin. SE MER INFO I MIN ORDINARIE BLOGG! IMG_20140909_135915IMG_20150121_143107


Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska
Malmö Life - Södra Sveriges största Blogg- & Nöjesportal 
Följ oss på Facebook: http://facebook.com/malmolife

No comments: