Wednesday, February 11, 2015

SVEA är vad jag väljer =)

IMG_20150116_120425
Jag är inget big fan när det kommer till svenska klädmärken. Är så långt man kan komma inget fan av Odd Molly, Hunky Dory har jag något enstaka plagg, likaså med ACNE. Filippa K är väl annars en svensk favorit, men mest av allt har jag faktiskt koftor och tröjor från SVEA. Tycker d ehar bra kvalité på sina plagg, snygg enkel design (utan att det känns som det bara ä två bitar tyg som är ihopsydda) till ett bra pris. Ullkoftan jag har på mig idag är från SVEA, en av mina favoritkoftor faktiskt. Byxorna är från H&M och skorna UGG, t-shirten Gina Tricot. Tycker Gina Tricot gör riktigt bra bastoppar/t-shirts till bra pris, och med snygga mönster. Jag använder deras toppar ofta och de håller sig verklige snygga även när man tvättar de ofta.
BTW ser ni en slapp ”cool ponytail” där?  
HÄR har ni hur man gör den.

x,


Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska
Malmö Life - Södra Sveriges största Blogg- & Nöjesportal 
Följ oss på Facebook: http://facebook.com/malmolife

No comments: