Monday, June 01, 2015

IT-branchen next för mig?

Tankar om livet har väl alla, ja "ångrar" lite att jag inte gick i IT-spår. Enligt mig är det ett av de bästa jobben man kan ha idag. Ett jobb där man är behövd av praktiskt taget alla företag som finns där ute, jobbrist behöver man inte oroa sig över och där till så kan man jobba everywhere så länge man har en internetuppkoppling.

Jag tycker själv att det är ganska kul att bygga upp en ny hemsida, sitta lite i koderna och se hur allt förändras, superkul när man lär sig något nytt, även om jag egentligen inte kan så mycket. Bloggen har gett mig ycket där jag varit "tvungen" att lära mig lite om html-kodning för att få sidan som man vill. Alla yngre mäniskor jag möter nu, ger jag tipset att satsa på IT-branschen, bra lön, många jobb och kul och omväxlande!

Funderar faktiskt själv på att hitta någon intensiv-utbildning eller kurs där man kan få lära sig lite mer grunder. Vad tycker ni om jobb inom IT-branschen?

---Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 

No comments: