Sunday, July 12, 2015

Botox & Restylane i Malmö - Erbjudande :

Var jag iväg hos bästa Cecilia Wiking som ägen Petrikliniken för att fylla på både mina läppar och min botox i pannan. Läpparna har jag inte gjort sedan i början av december och det var fortfarande riktigt mycket kvar av fillern. Restylane Lip Volume som vi har använt ett bra tag på mig är den fillern som jag tycker funkar absolut bäst på mig. Vi har testat typ alla av Restylanes olika fillers på mig, men denna är den som ger bäst resultat och håller längst enligt mig.

Cecilia la 1ml Lip Volume på mig, det mesta i överläppen, lite i konturerna och sedan i amorbågen för att få en mer tydlig form. Vi använder ingen bedövning på mig, varken kylspray eller Emla-salva, då Lip Volume redan har bedövning i sprutan så efter första sticket känns det nästan ingenting alls och Cecilia är så duktig på att sticka. Emlan ger typ inget, och jag hatar känslan efteråt.

Visar er mer före- & efter resultat om någon dag då svullnaden har gått ner helt. Bilderna nedan är precis efter att jag blivit sprutad.

Vi körde även botox i pannan på mig, en liten höjning av ögonbrynen, samt ”den arga rynkan” – botox tar ca 10-14 dagar för att sätta sig helt, men visar er lite resultat från den också i slutet av veckan och sedan när resultatet är klart.
IMG_1867IMG_20150511_130603  med fina Samantha =)
 IMG_20150511_162135 
läpparna direkt efter =)
 IMG_1868
Cecilia når ni på 070-677 46 78. Nämner ni att ni kommer via bloggen så får ni 25% rabatt på valfri behandling.
xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 

No comments: