Monday, July 06, 2015

do You Know Andrea Milano?

Det är ett italienska sminkmärke, Andrea Milano som Elin använder sig av när hon kör sina makeup kunder. Då min high lighter från Guerlain håller på att ta slut, och den är svindyr, fast jag älskar den, så gillar jag att testa nytt ibland. Efter att jag fixade mina fransar hos Elin i måndags, så fick jag låna lite concealer av henne, just från Andrea Milano, och jag gillade effekten, så jag passade på att köpa med mig en hem. 10ml för endast dryga 200kr är ju som hittat för en bra sminkprodukt (Guerlain ligger på 455kr för 1,5ml…).
Andrea Milano är en väldigt tunn flytande produkt, så funkar nog inte om man har jättemörka ringar eller påsar, men för mig passar den perfekt. Har använt den sen i måndasg och jag är sukt nöjd hitintills!
IMG_2068 IMG_2072

--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 

No comments: